Magazinul All Industrial este un furnizor romanesc de piese si motoare industriale, recunoscut de foarte multe fabrici si service-uri private din tara. Gama lor de produse prezinta oferte avantajoase, iar calitatea produselor este la cel mai inalt nivel.
Cu produse precum transmisii, cuplaje, motoare, site, teflon sau reductoare, aLL industrial este cel mai bun furnizor pentru cei care doresc produse originale care se livreaza in cel mai rapid timp.
Clientii beneficiaza si de sfaturile unor experti daca aleg All Industrail, deoarece in cazul reductoarelor, fiecare client poate cere informatii separate pentru a intelege mai bine produsul.
Un reductor de viteza al angrenajului este un exemplu reprezentativ de schimbatoare de viteza, iar unitatile utilizate in prezent pot fi clasificate in functie de tipul de angrenaje, pozitiile arborelui si dispunerea angrenajelor in reductor de viteze cu axe paralele, reductor de viteza cu axe ortogonale, reductor de viteze cu axe perpendiculare care nu se intersecteaza si reductor de viteze cu axe coaxiale.
Caracteristicile generale ale reductoarelor cu axe paralele sunt urmatoarele:
-Pentru angrenaje de mare precizie, eficienta transmisiei este foarte mare. (98 pana la 95% pentru reductorul cu o treapta);
-Cand este lubrifiat corespunzator, poate fi utilizat pentru o lunga perioada de timp;
-Poate fi produs relativ ieftin pe masura ce se utilizeaza unelte standardizate;
-Reductoarele cu roti dintate sunt utilizate pentru cresterea vitezei.
Dimensiunile reductoarelor cu roti dintate sunt de obicei mari. In comparatie cu reductoarele de viteze melcate cu acelasi raport de viteza, formele lor exterioare sunt mari, iar numarul de piese creste ducand la dezavantaje de constructie. Prin urmare, este utilizat pentru masinile cu rotatie mare pe partea de incarcare sau care necesita o rotatie de iesire mai mare decat motoarele primare (pentru cresterea vitezei).
Reductoarele cu axe paralele folosesc de obicei angrenaje elicoidale. Sunt utilizate in instalatii siderurgice, nave, macarale, ascensoare si transportoare. In ceea ce priveste masinile de automatizare, aceste reductoare de viteze sunt, de asemenea, cunoscute pentru motoarele cu angrenaje, care sunt reductoare cu motoare conectate direct.
Reductoarele cu axe ortogonale sunt, de asemenea, cunoscute sub numele de reductoare conice, ale caror arbori de intrare si iesire sunt perpendiculari. Printre uneltele utilizate se numara unelte cu conice drepte, unelte conice elicoidale, unelte cu conice spirale, unelte conice Zerol, unelte frontale si unelte coroana. Reductoarele cu axe ortogonale sunt utilizate in mod obisnuit ca dispozitive de ramificare a puterii la fata locului.
Precizia reductorilor cu axe ortogonale este mai mica decat reductoarele cu axe paralele. Mai ales, pinionul care este sustinut doar pe o parte, este usor de deviat, ceea ce duce la o eficienta de transmisie oarecum mai mica (98%) datorita contactului cu dintii care rezulta.
In plus, raportul de ingrasare al reductorului de roti dintate conice este mare si potrivit pentru sarcini ridicate si rotatie de mare viteza in comparatie cu reductoarele de roata dreapta. In general, raportul de reducere este limitat la 1: 6 pentru o etapa.
Reductoarele de viteze ale caror axe de intrare si iesire sunt decalate si ortogonale intre ele folosesc, in general, roti dintate hipoide sau roti dintate. In special, angrenajele melcate au fost utilizate pentru a reduce viteza pentru o lunga perioada de timp si sunt inca utilizate frecvent in prezent. Caracteristicile distinctive ale acestor reductoare sunt dupa cum urmeaza:
Raport ridicat de reducere intr-o singura etapa
Gama de reducere este cuprinsa intre 1: 5 si 1: 100. Este posibil sa se obtina un raport de reducere de 1: 10.000 daca sunt combinate doua reductoare cu melc. Angrenajele melcate genereaza mai putin zgomot si vibratii, deoarece apare in principal contactul de alunecare. Profitand de aceasta caracteristica, reductoarele de viteze melcate au fost folosite pentru a conduce sursele. Cu toate acestea, din cauza eficientei reduse a transmisiei, acestea au fost inlocuite cu reductoare de viteze cu axe ortogonale, cum ar fi utilizarea angrenajelor hipoide sau cu axe paralele, asa cum am discutat anterior.
Axele de intrare si iesire sunt in unghi drept
Exista mai putine piese chiar si atunci cand sunt integrate in cutii de viteze si dimensiunile lor sunt mici, astfel incat zonele de instalare sunt salvate.
Cand raportul de reducere este ridicat, este posibil sa nu poata roti axa de intrare (vierme) utilizand axa de iesire (roata vierme). Aceasta se numeste autoblocare. In realitate, autoblocarea absoluta este dificila. Pe de alta parte, aceasta caracteristica este mai eficienta in cazul mecanismelor cu came in care se aplica sarcini de directie pozitiva si negativa in timp ce se rotesc intr-un fel.
Pierderile de frictiune ale transmisiei melodice sunt mari, deoarece utilizeaza contacte glisante. Prin urmare, eficienta transmisiei este scazuta si variaza foarte mult in functie de unghiul de plumb. (Cand unghiul de plumb este de 5 pana la 40 °, randamentul transmisiei este de 60 pana la 95%.) Dezavantajul lor este scaderea rapida a eficientei transmisiei atunci cand unghiul de plumb se apropie de 15 °.
Cresterea rapida a temperaturii
Angrenajele melcate gliseaza de-a lungul urmelor dentare, in afara de alunecarea de-a lungul profilului dintilor. Deoarece aceasta alunecare de-a lungul urmelor dentare este foarte mare, daca contactul dintelui de-a lungul urmelor dentare este scurt, se produce o presiune ridicata a suprafetei si pelicula de ulei lubrifiant se poate rupe. Atunci cand temperatura la punctul de plasare este ridicata si se foloseste ulei mineral, iar 90 ° C este considerata limita temperaturii admise pe carcasa exterioara. All Industrial este un furnizor de incredere, cu produse la preturi avantajoase!