Casetele luminoase textile si promovarea in magazinele mari

Casetele luminoase textile si promovarea in magazinele mari

Intr-adevar, in supermarket-uri si hipermarket-uri exista un aflux de produse. De cele mai multe ori decizia de cumparare este una subiectiva, fiind influentata de modul de promovare al produselor existente. Este posibil ca un cumparator sa uite de un anumit produs sau sa nu stie de existenta lui in respectivul magazin. Astfel, pentru a creste vanzarile, este important sa fie pus in lumina corespunzatoare iar in acest context casetele luminoase textile reprezinta un real ajutor.

Ce este o caseta luminoasa textila?

O caseta luminoasa LED cu print textil si talpi de sustinere reprezinta o solutie inteligenta de promovare. In prezent ea este folosita de din ce in ce mai multe companii care isi doresc o solutie inedita de promovare, de dimeniuni medii care sa denote profesionalism si sa ofere un impact vizual puternic prin folosirea unor culorii vii si intense.

Cele mai noi modele de casete luminoase au un design special, profil slim cu cadru de aluminiu, cu talpi de sustinere ce asigura o stabilitate foarte buna intregului sistem de expunere dar si o uniformitate completa a luminii, fara a suprima intesitatea led-urile si asigurand un unghi de reflexie potrivit al modului de led fara pete, umbre sau alte potentiale imperfectiuni.

Supraincalzirea nu este o problema deoarece modelele de casete luminoase au o carcasa ce asigura o racire optima a led-urilor. Acest lucru conduce si la o durata de viata mai mare a acestora.

In ceea ce priveste dimensiunilor, modelul standard este de 1×2 m ceea ce permite plasarea si adaptarea in orice tip de spatiu – la intrarea sau iesirea din magazin, in dreptul unui raion, in zona caselor de marcat.

Personalizarea se realizeaza usor, print-ul facandu-se pe fata materialului textil imprimat prin sublimare, pe panza backlit premium. In plus, bannerul este prevazut cu keder siliconic pentru obtinerea unei tensionari perfecte si o instalare rapida.

Care sunt avantajele unei casete luminoase textile?

In primul rand, montarea si instalarea se face foarte usor, chiar de echipa de vanzari sau merachandising. Casetele luminoase LED pe care le poti achizitiona de pe site-ul expoprint.ro al eXpoPrint Media, una dintre companiile cu cea mai mare vechime din piata de sisteme de expunere si afisaredin Romania, pot fi instalate simplu, pe podea, cu ajutorul talpilor reglabile. Ele pot fi fixate si pe perete insa, pentru folosirea in magazine, se recomanda primul sistem. Intregul proces de montare este rapid. El dureaza aproximativ 5 minute si nu necesita echipamente, instrumente sau cunostinte tehnice speciale.

De asemenea, nu exista imbinari vizibile si nici cute ceea ce, impreuna cu impactul vizual puternic obtinut prin culori vii si intense ofera sentimentul de profesionalism. Print-un poate fi personalizat conform nevoilor si obiectelor, ajutand la transmiterea mesajului catre publicul tinta. Un plus de valoare este dat si de iluminarea LED. Astfel, atentia personalor dintr-un magazin este, cu siguranta, atrasa, realizandu-se o legatura vizuala si emontionala. Este de subliniat si faptul ca iluminarea LED este economica ceea ce conduce la costuri mult reduse comparativ cu iluminatul cu neon.

Un lucru extrem de important, care faciliteaza amplasarea sistemului de expunere in zonele de trecere sau in spatii deschise, este faptul ca profilul casetei permite montarea a doua printuri cu dubla fata. In acest mod mesajul va fi vizibil pentru un numar mai mare de oameni.

Nu in ultimul rand, schimbarea ulterioara a printurilor este extrem de facila. Acest lucru permite adaptarea sistemului de expundere in functie de fiecare campanie de promovare sau comunicare, fara a fi necesara achizitionarea unuia nou. Prin urmare, sistemul cumparat poate fi reutilizat de cate ori este nevoie.

Prin urmare, o caseta luminoasa textila este o forma inteligente de promovare, mai ales atunci cand vorbim de punerea in valoare a unui produs nou sau a unei oferte speciale ce se regaseste intr-un magazin. Crearea unei conexiuni directe cu potentialul client, informarea acestuia si transmiterea unui mesaj sunt elemente ce, cu siguranta, contribuie la decizia de cumparare.