Vrei sa stii de ce fotografiile de produse sunt un element central al afacerii tale si cum poti crea imagini profesionale pentru magazinul tau online sau pentru retelele tale sociale? Vom afla, in acest articol, ce trebuie sa faci si, de asemenea, vei intelege de ce este absolut necesar sa angajezi o firma profesionista de fotografie de produs precum flyartproduction.ro.
Fotografiile excelente ale produselor sunt cruciale!
Acesta este un punct atat de important incat nu intelegem cum unii oameni in zilele noastre isi pot permite sa-l neglijeze. A fi amator nu este o scuza si vei vedea ca nici aspectul financiar nu este o scuza.
Ai cumparat vreodata un produs de pe internet? Deci, stii ca pe web nu putem apela decat la un singur simt si acesta este vederea. Un studiu arata ca 93% dintre consumatori considera ca aspectul vizual este elementul cheie in decizia de cumparare. Toata lumea stie ca nu exista niciodata o a doua sansa sa faci o prima impresie buna.
Fotografia produselor tale reprezinta imaginea de brand. Trebuie sa stii ca creierul nostru asimileaza calitatea imaginii cu cea a produsului. Deci, facem urmatoarea formula: fotografie proasta = produs de calitate slaba = neincredere = nu cumpar.
In plus, trebuie sa tii cont de un lucru, un studiu comportamental facut in timpul unei calatorii de cumparaturi pe internet arata ca femeile sunt mai sensibile la fotografiile produselor decat barbatii. Prin urmare, comertul electronic destinat femeilor este deosebit de afectat de acest lucru. Aminteste-ti acest lucru!
Alte beneficii ale fotografiilor de produs
Sa stii ca 66% dintre cumparatori considera ca este foarte important sa existe opinii alternative asupra unui produs. Fotografierea din mai multe unghiuri este esentiala pentru a dezvalui toate fatetele obiectelor tale, dar si pentru a evidentia anumite detalii. O singura fotografie este adesea insuficient pentru a da o idee despre obiect in ansamblu. Asadar, nu ezita sa il intorci, sa-l muti, sa-i schimbi pozitia si sa faci fotografii din diferite unghiuri. Nu ar trebui sa eziti sa faci fotografii mai mari pentru a vedea intreaga imagine si fotografii mai apropiate pentru a evidentia anumite detalii.
42% considera ca este foarte important sa ai o optiune de zoom pe fotografiile produsului.
Unele imagini (in special pentru produsele de moda, cum ar fi bijuteriile) beneficiaza de o rata de conversie mai buna daca vizitatorii site-ului vad imediat cum poate fi purtat sau folosit produsul. Pe langa furnizarea unei indicatii cu privire la marimea (si scara) produsului, aceasta va crea si o emotie in utilizator care se poate identifica cu purtatorul obiectului sau scenariul in care este folosit obiectul.
Iata de ce nu vinzi
Fiecare produs este diferit si nu necesita aceleasi nevoi in ceea ce priveste prezentarea vizuala. A copia un anumit stil de fotografie, doar pentru ca iti place, nu este intotdeauna o idee buna. Asta pentru ca produsul tau poate nu se preteaza acelui stil de fotografie. Daca te incapatanezi sa iti impui ideile, s-ar putea sa ai doar de pierdut. De aceea, iti sugeram cu tarie sa angajezi un fotograf de produse profesionist si sa asculti de el. Acesta este un artist adevarat si are ochiul format. Gandeste-te doar ca aceasta este meseria lui si a vazut sute sau mii de produse. Stie foarte bine fiecare gen de produs cu ce fel de decor merge sau ce lumini ii sunt necesare. Asa ca nu te mai mira de ce nu vinzi. Daca faci fotografiile de produs dupa capul tau, sansele sunt foarte mari ca afacerea ta sa nu aiba succes.
In plus, sa stii ca multe fotografii nu vor fi expuse in varianta bruta. Da, majoritatea fotografiilor cu produse expuse pe bloguri sau site-uri de vanzari sunt retusate. Pregatirea si configurarea decorului si, ulterior, retusarea, produce imagini prezentabile. Cu toate acestea, este adesea necesar sa parcurgem acest pas, mai ales o camera foto este incapabila sa reproduca exact ceea ce vad ochii nostri. Aici intra iar in peisaj fotograful profesionist care stie ce fel de programe sa foloseasca. Astfel, vei avea o imagine finita excelenta cu produsului si, cu siguranta, va vinde!
Aplicand sfaturile si trucurile date in acest articol, este posibil sa va cresteti vanzarile cu o medie de 30%. Aceasta nu este o cifra care a iesit din palaria mea, este o observatie facuta asupra tuturor companiilor de comert electronic care au aplicat modificarile descrise mai sus.
Cum sa recunosti o imagine de calitate profesionala?
Incadrare
O fotografie profesionala va avea o incadrare buna, aceasta respectand regulile clasice de compozitie din fotografie. Iata cateva alte caracteristici ale unei fotografii satisfacatoare pentru produsul tau: se concentreaza pe subiect, prelucrarea prim-planului si a fundalului, iluminarea.
Intr-o fotografie profesionala in care apar si personaje, de exemplu, va fi utilizata o distanta focala adecvata pentru a nu distorsiona fetele sau personajul intreg.
Un fotograf profesionist va favoriza un unghi larg pentru fotografiile de interior, dar nu prea mult pentru a nu distorsiona perspectiva.
Rezolutia fotografiei
Contrar a ceea ce s-ar putea crede, numarul de pixeli nu este elementul principal al unei fotografii de calitate. Calitatea opticii si a senzorilor ar trebui sa fie favorizata pentru o claritate mai buna a imaginii si o lumina naturala mai buna.
In concluzie…
Fotografia profesionista este o opera de arta si implica multa munca si multa experienta din partea celui care face fotografia. Nu te incapatana sa faci fotografii cu telefonul mobil doar pentru ca este mai ieftin. Nu vei vinde produsele pe care le promovezi. In schimb, cu un fotograf profesionist de la flyartproduction.ro vei obtine fotografiile pe care le doresti si vei vedea cum avea succes in afaceri.