Pentru cei care au murit ne dorim cele mai selecte servicii, fiind tot ce se mai poate face pentru cineva care isi pierde viata.
De la aparitia firmelor de pompe funebre si a serviciilor funerare complexe pe piata, apartinatorilor li se ofera timp sa se impace cu ideea si sa stea langa sicriu ca semn de respect, sa ii primeasca pe cei care vin sa aduca un ultim omagiu, condoleantele si imbratisarile lor.
https://www.repatriere-decedati.ro este adresa care conduce persoanele indurarate aflate in cautarea unei firme de pompe funebre catre cele mai selecte servicii. Am citit marturiile clientilor si mi-au dat lacrimile. Din recunostinta fata de personalul care le-a adus pe cel drag acasa si a muncit intens ca repatrierea sa fie posibila, multi au semnat cu nume si prenume mesajul lor de multumire.
Citindu-le cuvintele de apreciere, am retrait alaturi de cei care si-au pierdut pe cineva apropiat in strainatate usurarea ca datoria morala a fost indeplinita si ca decedatul si-a gasit linistea acasa.
Carmen Militaru multumeste din toata inima echipei pentru omenia de care a dat dovada, o omenie totala, incepand cu stabilirea pretului si pana la ingrijirile acordate celui lipsit de viata si de aparare.
Sunt omenosi in sensul deplin al cuvantului cei care iau asupra lor:
-intocmirea actelor in tara in care a avut loc decesul.
Nu este usor sa te plimbi de la un ghiseu la altul, sa comunici cu functionarii in limba lor, sa traduci actele pe care ti le cer!
-preluarea decedatului din locul in care se afla.
Un trup lipsit de viata are nevoie de un transport special, cu masini dotate cu frig, fiindca pot fi zeci sau sute de kilometri intre locul decesului si locul in care firma de pompe funebre se va ocupa de pregatirea decedatului.
Firma prezentata mai sus manifesta maxima decenta in tot ce face pentru a indeplini dorinta familiei legata de repatriere.
-acordarea tuturor ingrijirilor necesare.
In salile special amenajate, decedatul este spalat atent cu sapun special, apoi i se taie unghiile si i se tunde parul. Daca este barbat va fi ras ca fata lui sa fie fina si perfect curata. Numai in cazul in care defunctul a purtat barba si familia tine la acest lucru se va trece la aranjarea barbii.
Tot la cererea apartinatorilor se poate face si un machiaj special pentru reconstituirea imaginii din timpul vietii a decedatului.
Dupa aceste activitati solicitante, echipa trece la imbalsamare. Aceasta este facuta de specialisti cu cele mai revolutionare substante, fiindca trebuie sa fie garantata 7-10 zile, avandu-se in vedere durata mare a calatoriei. In sfarsit, cand defunctul este imbracat cu haine noi si elegante, cum spune traditia, este asezat in cele doua sicrie obligatorii in cazul unei repatrieri si pregatit de drumul intoarcerii.
-manipularea sicriului si transportul legal catre tara.
Multe dintre mesajele de multumire au cuvinte comune, termenii definind perfect activitatea firmei respective. Oamenii apreciaza: promptitudinea, profesionalismul, seriozitatea, intelegerea si siguranta pe care le ofera angajatii firmei de pompe funebre celor care le solicita serviciile.
Este greu sa gasesti toate aceste calitati la un furnizor de servicii, dar nu este imposibil, dupa cum se poate vedea in cazul de fata!
Promptitudine inseamna sa fii acolo, cand omul respectiv are nevoie de tine. Degeaba ii raspunzi peste 2-3 ore, cand el se simte coplesit de necazul care il apasa si doreste ca sa ii ia cineva greutatea de pe suflet tocmai in acel moment.
Cand ti se spune la telefon ca a murit cineva drag printre straini, simti nevoia sa il aduci acasa imediat. Sigur ca nu se poate acest lucru, dar cel putin sa gasesti omul care sa iti spuna cu toata seriozitatea:„Domnule, doamna, ne vom ocupa de cazul dumneavoastra din acest moment! Va dau cuvantul de onoare ca veti primi sicriul la capela!”
Un om indurerat este deznadajduit, devastat, cand striga dupa ajutor si in jurul sau se afla cea ma apasatoare tacere.
Profesionalism inseamna sa stii cu ochii inchisi ce ai de facut si oricat ar fi de greu, niciodata sa nu aplici principiul: „Lasa ca merge si asa!”
Mai mult ca in orice alt domeniu, in medicina, avocatura, industria alimentare si in repatrieri se impune ca firmele sa lucreze cu profesinisti. Dincolo de faptul ca firma de pompe funebre care sigura repatrierea lucreaza cu oameni vulnerabili (unii lipsiti de viata, altii marcati de pierderea suferita) ei interactioneaza si cu institutiile statului si trebuie sa respecte litera cu litera legislatia funerara.
Si intelegerea este un cuvant mare, pe care multi furnizori de servicii nu ii stiu sensul magic.
Operatorul care raspunde la telefon trebuie sa astepte pana ce apartinatorul de la capatul firului inceteaza sa mai planga si se poate exprima coerent. Firma ale carei servicii le prezint mai sus si de care mii de clienti se declara pe deplin multumiti are in echipa numai astfel de oameni. O.P, multumeste echipei pentru tot si cere iertare pentru intrebarile inutile pe care le-a pus.
Abia dupa ce totul a decurs decent, ca apartinator iti dai seama ca ai fost agasant, ca ai fost urâcios si ca nu pricepeai ceea ce ti se explica in mod clar. Ei bine, ei au inteles totul din prima clipa in care au acceptat sa se ocupe de cazul tau.
Sentimentul de siguranta patrunde in sufletul celor cu inima indoliata de la primul apel telefonic sau primul schimb de replici de pe chat/mail cu operatorul firmei de servicii funerare, care ii asigura ca din acel moment nu mai sunt singuri in fata nenorocirii.
Cand te doare inima in sensul metaforic al cuvantului si durerea este mai presup de cuvinte, vorbele de compasiune rostite de cei din jur au rol de anestezic.
Te simti puternic, realizand ca nu esti singur in nenorocire!