Aniversări, nunți, botez sau petreceri corporative … toate ocaziile sunt bune pentru organizarea unui eveniment cu familia sau colegii. Și pentru a face o impresie, va trebui să îți folosești abilitățile de organizare și o doză bună de creativitate
Iată cinci sfaturi pentru organizarea unui eveniment pe care oaspeții tăi nu-l vor uita curând!
Găsește locul perfect
Atunci când organizezi un eveniment, este important să alegi un loc potrivit. Pentru o petrecere privată, cum ar fi o reuniune de familie sau botez, ne gândim evident la o sală de recepție într-un hotel sau chiar o grădină. Locul trebuie să poată găzdui mai mulți oaspeți.
Dacă plănuiești o petrecere puțin mai intimă, nimic nu te împiedică să o faci acasă. Trebuie doar să îți amenajezi camera de zi sau grădina în funcție de evenimentul organizat. Pentru serile corporative, este posibil să rezervi un bar sau un club pentru această ocazie.
Reține că o bună parte din bugetul alocat evenimentului tău ar trebui să fie cheltuit pentru rezervarea locului.
Ai grijă de invitații
După ce ai găsit data și locația evenimentului, este timpul să trimiți invitațiile. Desigur, dacă organizezi un eveniment de echipă în compania ta, le vei trimite prin e-mail.
Dar dacă intenționezi să sărbătorești o nuntă sau botezul noului născut, atunci nu ezita să creezi o invitație la modă și personalizată. Poți adăuga, de asemenea, micul detaliu care va face diferența: o fotografie, un joc de cuvinte sau o glumă… Totul este bun pentru invitația ta pentru a atrage atenția!
Detaliile contează
Când rezervi echipamentul necesar pentru evenimentul tău, nu ezita să pariezi pe detaliile care vor face diferența. Baloane, tacâmuri și cred că știi că florile vor avea un impact major asupra invitaților… Florile și decorarea sunt cruciale dacă dorești să faci impresie. De asemenea, dacă este vorba de un botez, este important ca lumânările pentru botez să fie decorate cu flori care să se regăsescă și în aranjamente florale botez.
Oaspeții își vor aminti și micile atenții față de ei. Ia în considerare instalarea unui pachet mic de migdale sau bomboane de ciocolată în locurile rezervate lor, de exemplu. Unele site-uri sau companii chiar îți permit să le personalizezi: un detaliu care nu va lăsa pe nimeni indiferent!
Mâncare și băutură: cele două elemente cheie pentru un eveniment de succes
Succesul unui eveniment depinde și de mâncarea și băutura oferite.
Nu uita să ții cont de numărul de oaspeți, astfel încât să poți comanda ceva de mâncare și băut pentru toată lumea. Dacă ai invitat mai mult de 30 de persoane, fă lucrurile mai ușoare pentru tine și angajează o firmă de catering.
Pentru mâncare, ia în considerare modificarea meniurilor și oferirea de alternative vegetariene sau chiar vegane pentru a-și satisface toți oaspeții. Pentru băuturi, este același lucru: oferă cocktailuri cu sau fără alcool, sucuri de fructe și alte băuturi pentru a satisface cât mai mulți oameni posibil.
Găsește activități creative pentru o seară de neuitat
Ce ar fi o petrecere fără activități? Între discursuri, fotografii și jocuri, este posibil să îți exprimi spiritul creativ în timpul evenimentului.
Poți crea astfel o cabină foto pentru a imortaliza cele mai frumoase amintiri ale serii alături de cei dragi. Dacă organizezi evenimentul, este posibil să fii nevoit să treci pe scena pentru un discurs. În acest sens, învață să-ți controlezi frica de scenă și să-ți menții mesajul scurt și concis, astfel încât să fie eficient.