Infiintare firma si gazduire sediu social de la Adisaf.ro

Infiintare firma si gazduire sediu social de la Adisaf.ro

Numai oamenii care nu au avut o firma pe numele lor cred ca sa lucrezi pentru tine este foarte usor. In realitate detinerea unei firme implica multe responsabilitati de care nu se poate achita singura o persoana niciodata, de aceea are nevoie de: manager, contabil, jurist, secretar, personal la departamentul resurse umane, care sa se ocupe de salarizare, plus obtinerea avizelor si aprobarilor care preced infiintarea. Chiar si un magazin care pare o afacere simpla nu se poate intretine fara specialistii enumerati mai sus. Este mai usor in cazul in care proprietarul magazinului are notiuni de contabilitate si poate sa si vanda, dar tot mai are nevoie de un vanzator, cat timp se ocupa de aprovizionare.

Cand firma incepe sa produca venituri, impozitele la stat se impun a fi platite cu seriozitate. Am discutat cu oameni care au firme si mi-au spus deschis:

-Fara ajutorul firmei Adisaf.ro de la infiintare firma si pana astazi nu as fi reusit.

Cel care imi declara acest lucru era fostul meu coleg de serviciu care si-a dorit dintotdeauna sa fie propriul lui angajat. Cred ca trebuie sa fie mare multumirea sufleteasca sa poti sa ai angajati, sa te porti omeneste cu ei si sa le dai salariile la timp. Sa stii ca datorita activitatii tale 20-30 de oameni sau chiar 10 au paine pe masa, isi pot plati facturile la timp si se pot duce in concedii.

Ii citeam aceasta multumire pe fata si stiind ca detesta calculele, ma intrebam cum reuseste sa tina si evidentele contabile si sa se ocupe de toate, fiindca avea 10 angajati.

Adisaf. ro suna magaic, de aceea din curiozitate am intrat pe site-ul lor si iata ce am aflat:

-firma se ocupa de infiintarea altor firme de multi ani. Oricine doreste sa puna pe picioare propria afacere in Romania, trebuie sa li se adreseze si totul va fi gata in cateva zile. Nu trebuie sa te temi ca trebuie sa ajungi la sediul lor din Bulevardul Lascăr Catargiu numarul 35, caci infiintarea firmei tale se va realiza online in intregime: adica soliciti serviciul respectiv, le pui la dispozitie actele si in cateva zile primeste actele care iti demonstreaza ca firma a fost infiintata si ca te poti ocupa de ea.

-Specialistii Adisaf.ro, excelenti cunoscatori ai mediului de afaceri  din Romania, te consiliaza sa alegi corect domeniul firmei, sa nu dai faliment si sa ajungi in topul milionarilor in euro.

Le poti solicita fara retinere un sfat si vei fi pe deplin multumit de rezultat. Uneori gresim, vazand coada de la covrigaria de pe strada noastra infiintand rapid si noi o covrigarie! Stiti de ce? Proprietarul si-a castigat clienti fideli in 4-5 ani si nu vom reusi noi sa il egalam sau sa il depasim. Este ca si cum ai concura cu un atlet foarte bun, cu sansa la medalie si el a parcurs deja 100 de metri, iar tu abia incepi cursa.

-gazduire sediu social obtii tot prin medierea lor, daca nu detii inca unul. Este mai bine sa ii rogi sa se implice pentru tine, din doua motive:

  1. vor face cea mai buna alegere pentru tine. In functie de domeniul firmei iti vor gasi un loc situat central sau dimpotriva periferic.
  2. prin intermediul lor, vei obtine cea mai ieftina chirie pentru un sediu social excelent.

-suport managerial, contabil, juridic. Nu este usor ca intr-un timp foarte scurt sa gasesti specialistii de care ai nevoie pentru bunul mers al firmei tale la cele mai mici preturi.

La inceput, cand nu ai inceput inca sa obtii beneficii, nu poti satisface pretentii salariale mari si atunci, lasa-i pe cei de la Adisaf.ro sa te ajute, cum au ajutat sute de patroni care au obtinut succesul datorita lor. Succesul sau falimentul firmei tale depinde de un contabil bun.

In contextul in care primesti ajutor de la infiintare si pana la desfiintare (dar cu Adisaf alaturi nu va fi cazul) ezitarile nu isi mai au locul. Gandeste-te ca nu ai nimic altceva de facut, decat sa intri pe site-ul lor, sa soliciti o programare si sa le incredintezi toate operatiunile complicate de care te temi.

Iti lipseste experienta si nu ai sti cu ce acte sa te duci la Registrul Comertului, de la ce institutii ai nevoie de avize si de aprobari. Salariatii Adisaf care vor lucra pentru tine fac acest lucru perfect de mult timp. In concluzie, fa pasul decisiv, mai ales ca serviciile lor de calitate premium sunt garantate si preturile rezonabile! Este pacat sa nu transformi o pasiune sau un talent intr-o sursa de bani din care sa iti castigi existenta departe de lume, fiindca asa  impune pandemia.

Produsele le poti trimite prin curier sau prin posta si banii sunt achitati la livrarea lor. Ai curaj si increderea ca totul va fi bine!

Oferta de pret pentru serviciile oferite de Adisaf.ro este comunicata transant la telefon si este gandita in asa fel, incat toata lumea sa fie multumita.

Se spune ca fiecare om are un dar de la Dumnezeu, prin urmare tu stii care este acela , iar specialistii de la Adisaf.ro te ajuta sa il fructifici. Nu intra in panica si nu iti plange de mila, fiindca oricat de complicata ar parea o problema, exista o cale de rezolvare a ei, iar cand alaturi de tine sunt mai multi oameni destepti, vei reusi!

Este vremea sa te gandesti cum poti scoate un venit in plus sau cum poti lucra numai de acasa, fiindca iesirile in spatiile aglomerate sunt de evitat.