Indiferent de dimensiunile companiei la care lucrezi sau domeniul de activitate al acesteia, un spatiu de lucru organizat si curat se afla pe lista cu prioritati. O buna organiare a biroului poate influenta in mod pozitiv eficienta activitatilor zilnice, intrucat nu va mai fi necesar sa-ti consumi timpul in fiecare dimineata aranjand articolele de birotica si papetarie imprastiate peste tot. Practic, vei putea incepe lucrul imediat ce ai terminat cafeaua.
In plus, daca pui accent pe performanta, spatiul de lucru aerisit este dovada profesionalismului si a seriozitatii, iar aceste calitati intotdeauna vor fi de apreciat. Concluzia este ca atat in viata personala, cat si la locul de munca, fiecarei persoane ii este benefica o organizare eficienta. Numai astfel vei putea sti in permanenta unde se afla obiectele si accesoriile de care ai nevoie intr-un anumit moment.
Atunci cand si tu doresti sa eliberezi spatiul de lucru si sa il organizezi intr-un mod care sa te ajute sa devii mai eficient, eliberandu-l de multitudinea de obiecte de papetarie si birotica, sunt cateva lucruri pe care le-ai putea face! Iata ce recomandari poti pune in aplicare chiar de astazi pentru a-ti “aerisi” biroul!
Depoziteaza separat obiectele si documentele pe care le folosesti rar
Prima si cea mai importanta etapa in organizarea eficienta a spatiului tau de lucru este sa separi obiectele pe care le intrebuintezi zilnic de cele de care nu ai nevoie decar foarte rar. Ai nevoie de doar jumatate de ora pentru a separa toate acestea, iar zilele urmatoare vei fi intampinat de un birou curat si aerisit, care va inspira eficienta si productivitate intreaga saptamana.
Pentru a rezolva totul in cel mai eficient mod cu putinta, vei avea nevoie si de cateva cutii de arhivare si depozitare care sa poata acomoda documente, dosare si bibliorafturi, dar si capsatoare, perforatoare, benzi adezive si alte accesorii care se regasesc in orice birou.
Daca cea mai mare parte a dezordinii din birou este din cauza filelor, dosarelor, actelor, fiselor, facturilor si altor documente pe suport de hartie, cel mai simplu este sa le organizezi in bibliorafturi. Multe astfel de obiecte de papetarie ofera si caracteristici practice, precum buzunare cu eticheta sau gaura in cotor pentru scoaterea facila din raft.
Mai mult decat atat, bibliorafturile sunt disponibile intr-o paleta larga de culori si nuante, motiv pentru care spatiul tau de lucru va arata foarte bine chiar si atunci cand le depozitezi la vedere (in rafturi fara usi, pe polite etc).
Articolele practice de mai sus sunt disponibile in oferta viamond.ro la preturi deosebit de avantajoase. Pe langa acestea, poti opta si pentru alte produse destinate arhivarii, precum dosare, mape din plastic sau carton, sisteme de arhivare de tip mobilier, separatoare si indexuri, fisiere rotative si multe altele.
Organizeaza obiectele de papetarie in mod eficient
Dupa ce ai separat toate lucrurile pe care nu le folosesti zilnic, trebuie sa te ocupi si de cele folosite frecvent. Astfel, pentru articolele de papetarie pe care trebuie sa le ai mereu la indemana, pe birou, este recomandata folosirea suporturilor si organizatoarelor de diferite tipuri: pentru creioane si pixuri, carti de vizita, coli de hartie, notite autoadezive si alte accesorii pe care le folosesti in activitatea de zi cu zi.
Reactualizeaza stocul de consumabile
Pe langa reorganizarea ce cuprinde sortarea, arhivarea si aranjarea tuturor produselor de papetarie si birotica de care dispui, o eficientizare a activitatilor pe care le intreprinzi poate veni si in urma reactualizarii permanente a stocului de consumabile. In acest fel, nu vei ramane niciodata fara articolele necesare desfasurarii task-urilor de zi cu zi.