Stim cu totii deja ca SEO este absolut fundamental pentru orice proiect online care isi doreste sa ajunga la un numar cat mai mare de potentiali clienti, dar si ca nu orice strategie din acest domeniu este potrivita pe un anumit proiect online. Este nevoie de o strategie adaptata nevoilor actuale pentru a avea rezultate vizibile pentru site-ul in cauza, iar aceste servicii trebuie sa fie tratate cu maxima seriozitate.
La fel ca in majoritatea domeniilor de activitate, nu orice firma sau persoana care activeaza in SEO este un specialist pe care ne putem baza. Din acest motiv, foarte multe persoane care apeleaza la servicii SEO raman dezamagiti de rezultate dupa o perioadă de timp.
Pentru a face o alegere corecta atunci cand alegem o firma sau o persoana care sa ofere servicii SEO in Bucuresti, trebuie sa analizam care sunt cele mai des intalnite greseli si sa le evitam. In acest mod putem face o alegere corecta atunci cand avem nevoie de aceste servicii, iar rezultatele nu vor inceta sa apara.
Nu ai ales cuvintele cheie potrivite
O firma SEO cu angajati specialisti cu experienta in domeniu va “sti” ca nu trebuie sa alegem niste cuvinte cheie prea generale, acolo unde foarte multe site-uri mari au castigat deja cele mai importante locuri in cautari. Cu cat autoritatea site-ului tau este mai mica, cu atat sansele de a avea pozitii bune pe acele cuvinte cheie sunt mai mici, iar o strategie bazata in jurul unor cuvinte mult prea generale va consuma o mare parte din buget intr-un mod ineficient.
Incercati sa stabiliti impreuna cu firma sau persoana care va asigura servicii SEO pentru site-ul dumneavoastra niste cuvinte cheie specifice business-ului pe care il administrati, cuvinte care va vor genera un trafic personalizat pentru specificul dumneavoastra de activitate.
Niste servicii SEO eficiente nu se fac pe termen scurt
Auditul SEO este un aspect de care trebuie sa tineti cont atat timp cat va doriti o prezenta online eficienta. Sunt foarte multe detalii pe care specialistul trebuie sa le observe si sa le corecteze, iar aceste lucruri trebuie sa fie facute in timp. Acest proces trebuie sa fie desfasurat in mod constant, nu doar o singura dată, la inceputul colaborarii cu o firma SEO.
In timp vor fi necesare anumite schimbari in strategia de promovare pe care o abordati, iar evaluarea corecta a site-ului poate decide momentul acestei schimbari. Un specialist va putea monitoriza constant activitatea site-ului, erorile acestuia, linkurile care nu duc spre o pagina activa, viteza de incarcare si asa mai departe.
Strategia de linkbuilding
Linkurile sunt foarte importante in SEO, ele ne pot ajuta sa avem o autoritate mai mare, dar si sa oferim continut si surse de calitate care vor fi apreciate de motoarele de cautare. Daca in interiorul site-ului nu avem o strategie bine pusa la punct in care sa folosim linkurile intre paginile site-ului, dar si paginile externe, acest lucru ar putea sa ne coste la indexare.
Toate aceste lucruri ar trebui sa fie discutate inca de la inceputul colaborarii cu un specialist. Prin acest detaliu va puteti da seama daca urmeaza sa beneficiati de servicii SEO de calitate sau de o calitate indoielnica.
Daca doresti sa beneficiezi de rezultate de top in prima pagina a motoarelor de cautare iti recomandam sa vizitezi site-ul firmei SEO ADfel Digital Marketing care iti poate oferi servicii de optimizare site Google profesionale.