SEO – cea mai buna strategie pentru magazinele online care doresc sa reuseasca!

SEO – cea mai buna strategie pentru magazinele online care doresc sa reuseasca!

A implementa un pachet de servicii SEO este probabil cea mai buna alegere pentru orice magazin online, agentie, sau firma publicitara care doreste sa fie in topurile rezultatelor in motoarele de cautare. Aceste servicii SEO pot fi obtinute doar prin intermediul unor experti precum cei de la agentia creare-magazinonline.ro, care se ocupa in mod profesional si direct cu crearea de magazine online, optimizare SEO si optimizare e-commerce.

SEO (Search Engine Optimization) este practica de a optimiza un site web sau o pagina web pentru a creste cantitatea si calitatea traficului sau din rezultatele organice ale unui motor de cautare.

Avantajele sunt evidente: trafic gratuit pasiv catre site-ul tau luna de luna.

Motoarele de cautare sunt ca niste biblioteci pentru era digitala. In loc sa stocheze copii ale cartilor, acestea stocheaza copii ale paginilor web.

Cand introduci o intrebare intr-un motor de cautare, acesta cauta prin toate paginile din indexul sau si incearca sa returneze cele mai relevante rezultate. Pentru a face acest lucru, foloseste un program de computer numit algoritm.

Nimeni nu stie exact cum functioneaza acesti algoritmi, dar avem indicii, cel putin de la Google.

Pentru a va oferi cele mai utile informatii, algoritmii de cautare analizeaza mai multi factori, inclusiv cuvintele interogarii, relevanta si gradul de utilizare a paginilor, expertiza surselor, locatia si setarile tale. Ponderea aplicata fiecarui factor variaza in functie de natura interogarii. De exemplu, prospetimea continutului joaca un rol mai mare in raspunsul la intrebari despre subiectele de stiri actuale decat fata de definitiile dictionarului.

In termeni simpli, SEO functioneaza demonstrand motoarelor de cautare ca continutul tau este cel mai bun rezultat pentru subiectul in cauza.

Acest lucru se datoreaza faptului ca toate motoarele de cautare au acelasi obiectiv: sa arate celor mai bune si mai relevante rezultate utilizatorilor lor. Modul exact in care faci acest lucru depinde de motorul de cautare pentru care este facuta optimizarea.

Daca doresti mai mult trafic organic catre paginile web, atunci trebuie sa intelegi si sa satisfaci algoritmul Google. Daca doresti mai multe vizionari video, atunci este vorba despre algoritmul YouTube.

Deoarece fiecare motor de cautare are un algoritm de clasare diferit, nu ar fi imposibil sa le acoperim pe toate in acest articol. Deci, ne vom concentra asupra modului in care sa ne clasam in cel mai mare motor de cautare dintre toate: Google.

Cele mai bune practici SEO sunt un set de sarcini concepute pentru a ajuta la imbunatatirea clasamentului motorului de cautare al unui site web. Cele mai bune practici comune de optimizare a motorului de cautare includ optimizarea la fata locului, cercetarea cuvintelor cheie si crearea de backlink catre un site.

Adauga cuvantul cheie principal la inceput in continutul tau. Nu este un secret faptul ca doresti sa utilizezi cuvantul cheie de cateva ori pe pagina personala. Dar este posibil sa nu stii ca si locatia cuvantului cheie face diferenta.

Mai exact, doresti sa mentionezi cuvantul cheie principal cel putin o data in partea de sus a paginii. Evitarea continutului duplicat este una dintre cele mai importante bune practici SEO de care sa tii cont. De fapt, Google a declarat ca ar trebui sa eviti  versiunile duplicate sau aproape duplicate ale continutului tau de pe site-ul personal.

Si aceasta regula se aplica fiecarui continut de pe site-ul web, inclusiv:

-Etichete de titlu;

-Etichete de descriere meta;

-Paginile produselor de comert electronic;

-Pagini de destinatie;

-Text alternativ pentru imagine;

-Pagini de categorie.

Scopul oricarei campanii SEO experimentate este de a stabili o baza solida pentru un site web frumos, cu o experienta de utilizator curata si eficienta, usor de descoperit in cautare, datorita increderii si credibilitatii marcii si a proprietatilor sale digitale.

Multe elemente intra in stabilirea autoritatii cu privire la motoarele de cautare precum Google. In plus fata de factorii mentionati mai sus, autoritatea se acumuleaza in timp, ca urmare a unor elemente precum:

-Profiluri de backlink de calitate.

-Comportamentul pozitiv al utilizatorului.

-Semnalele de invatare automata.

-Elemente si continut optimizate pe pagina.

Dar stabilirea acestei autoritati va face mai mult pentru o marca decat majoritatea, daca nu toate, alte optimizari digitale. Problema este ca este imposibil sa creezi incredere si credibilitate peste noapte – la fel ca in viata reala. Autoritatea se castiga si se construieste in timp.

Stabilirea unui brand ca autoritate necesita rabdare, efort si angajament, dar se bazeaza si pe oferirea unui produs sau serviciu valoros, de calitate, care sa permita clientilor sa aiba incredere intr-un brand.

Toata lumea vrea clasamente organice mai bune si vizibilitate maxima. Putini isi dau seama ca experienta optima a utilizatorului este o parte importanta a accesului acolo.

Google a invatat cum sa interpreteze o experienta de utilizator favorabila sau nefavorabila, iar o experienta de utilizator pozitiva a devenit un element esential pentru succesul unui site web.

Clientii stiu ce vor. Daca nu pot gasi ceea ce isi doresc, va exista o problema. Iar performanta va avea de suferit.

Un exemplu clar de construire a unei experiente puternice a utilizatorului este modul in care Google a devenit din ce in ce mai mult un motor de raspuns care ofera datele cautate direct pe SERP (paginile cu rezultatele motorului de cautare) pentru utilizatori.

Intentia este de a oferi utilizatorilor informatiile pe care le cauta in mai putine clicuri, rapid si usor.

SEO de calitate incorporeaza o experienta pozitiva a utilizatorului, valorificand-o pentru a functiona in favoarea unui brand.

Agentia creare-magazinonline.ro ofera servicii SEO ireprosabile, la preturi foarte avantajoase!